"Heart Emojis" - Tom MacDonald & Brandon Hart ft. Nova Rockafeller

  Көрүүлөр 2,151,405

Tom MacDonald

21 күн мурун

AUTOGRAPHED ALBUMS & MERCH: www.HangOverGang.com/store​
TOM MACDONALD
FACEBOOK: TomMacDonaldOfficial​
INSTAGRAM: hangovergang​
TWITTER: IAmTomMacDonald​
WEBSITE: www.hangovergang.com​
SPOTIFY: spoti.fi/2H35BQR​
iTUNES: apple.co/2BQucZO​
KGglobal: kgglobal.info
BRANDON HART
FACEBOOK: www.Facebook.com/iambrandonhart
INSTAGRAM: iambrandonhart
TWITTER: www.Twitter.com/iambrandonhart
WEBSITE: www.iambrandonhart.com
NOVA ROCKAFELLER
FACEBOOK: NovaRockafeller
INSTAGRAM: NovaRockafeller
WEBSITE: www.novarockafeller.com
KGglobal: kgglobal.info
WRITTEN BY Tom MacDonald, Nova Rockafeller & Brandon Hart
PRODUCED BY Tom MacDonald
SHOT by Nova Rockafeller
MIXED & MASTERED by Evan Morgan
www.evanmorganproductions.com
EvanMorganProductions
EMorganProductions

Жорумдар
The Anarch
The Anarch Саат мурун
Wow you tube sucks taking out swearing its the two thousands get in the time zone like fuck sakes i thought covid was bad but people still complain about swearing ive done it since i was 6 and still doing it
Alabbas Massoud
Alabbas Massoud 2 саат мурун
You are not mgk bro
Nicholas Eli
Nicholas Eli 4 саат мурун
Out of the whole album this is the best song - Tom tried to cross into a few genres. But this pop punk thing suites him
Kimberly Schwarzkopf
Kimberly Schwarzkopf 7 саат мурун
Not gonna lie, this is great but I miss Tom’s raps. Like when he ripped MacLethal.. I just know Tom can go in more than this. But this still really good and glad he’s doing what he loves!
matthew martin
matthew martin 7 саат мурун
Bruh, I swear 😂 the timing of this man though
David Peterson
David Peterson 10 саат мурун
Love you're work man a flall of mine that can never change! Love who you are!:)
Ivan sanchez
Ivan sanchez 10 саат мурун
hi
Briana Velez
Briana Velez 12 саат мурун
dedicated to every single shitty ex ever!!!!
Branigan McDaniel
Branigan McDaniel 13 саат мурун
My 5 year old plays this song all the time and I got a phone and started to listen to this song all the time.
Lilspeedy 2550
Lilspeedy 2550 13 саат мурун
Wish nova had a verse in this
Ryan Richey
Ryan Richey 15 саат мурун
I've seen this video probably 50 times and just now noticed Nova's yellow choker. LMAO!
Steve Mmk
Steve Mmk 15 саат мурун
Haha. Brandon you belong with these two Amazing people!!!
Garrett
Garrett 18 саат мурун
Tom, Love your music. Please don't forget who you are. That isn't Blink 182. With that said, your shit is fire bro. Kick some ass.
Gamer Girl420
Gamer Girl420 20 саат мурун
AWEOME JOB TON NOVA BRANDON KEEP up great work
Albert
Albert 20 саат мурун
How can an artist release so much content and all of it be fire? It defies mathematical probability.
Joey Woodpieces
Joey Woodpieces 21 саат мурун
Dude! I FUCKIN' LOVE YOU AND NOVA! Don't ever stop what you guys are doin'! Love you too Brandon! I didn't forget cha! This my new kill song!
J Lega
J Lega Күн мурун
Looking good fuckers. Lol. Thanks for putting in the hard work. Enjoy every second with each other. Life is made better for us all because of people like yourselves. (We are one beat...one song... together strong!) JAMES LEGA. H.O.G. 4LIFE ! One love unstoppable!
Navesblue
Navesblue Күн мурун
Tom & Brandon honestly do make such a cute couple. Here’s to hoping Nova doesn’t drive it apart. 🍻
Ben Chilton
Ben Chilton Күн мурун
Tom, the audio quality of your songs has skyrocketed over the last couple years. Most people don't have audiophile headphones and the necessary gear to hear it, just want you to know it's been noticed.
Dan D
Dan D Күн мурун
Not only are your songs amazing, but the effort and editing put into the videos is astonishing!
Lost Viperr
Lost Viperr Күн мурун
Please make another political song
Lordking
Lordking Күн мурун
*THEY KILLED SKELLY* police : this is a crime
Dan Phelps
Dan Phelps Күн мурун
I can not be the only one who catches themselves singing the hook in Tom Delonge's voice, lol.
No Nope
No Nope Күн мурун
It's a subliminal message for humanity. Deep. Spot on.
KARSTIN HATTER
KARSTIN HATTER Күн мурун
Keep this up Tom
Poop poopy
Poop poopy Күн мурун
when me and my father heard "your to cute to be a bitch." We started laughing and saying" burn! "
al le
al le Күн мурун
Where are u I miss u guys already
Dylan Jamison
Dylan Jamison Күн мурун
Hey Tom your music has really helped me make it tho the day
Craig’s Cuts
Craig’s Cuts Күн мурун
Are these 3 weeks up yet? We need the Tom that was making “fake woke” back 😂😂😂
Lexy Miller
Lexy Miller 2 күн мурун
Different sound in a way but not bad! I like
Theresa O
Theresa O 2 күн мурун
I swear I like this song more every time I listen to it
Derek Anderson
Derek Anderson 2 күн мурун
True Canadian. He pronounces Sorry wrong. Sorey. LOL. Love ya Tom.
Elias Lieser
Elias Lieser 2 күн мурун
So ass he had to switch genres
GameMaster
GameMaster 2 күн мурун
He didn't "switch generes." He's always made music on whatever was on his mind. Some are political, some aren't.
Elisa Cohen
Elisa Cohen 2 күн мурун
I swear I can’t get enough of these guys and gal! Fucking Perfection!!
Leitha Norris
Leitha Norris 2 күн мурун
❤❤❤❤❤❤❤
Lil Red
Lil Red 2 күн мурун
Brandon’s verse 🔥🔥
CHRIS HALE
CHRIS HALE 2 күн мурун
Just got the new album I think it sucks balls bad but I like the rest of your stuff
Miguel Reyes
Miguel Reyes 2 күн мурун
Oh good god... I wish I'd had this song back when I dated this girl named Wendy... WORST.WOMAN.EVER!!!! LMAO!!!
Cee Tee
Cee Tee 3 күн мурун
Thank yall, all 3 of you. i really needed this..
russtatum1
russtatum1 3 күн мурун
Versatile. Talented. Intelligent. All three of you alone are better than the crap I am forced to listen to on the radio. Together you got me singing a pop song. Go you!
GHOST OF SPARTA
GHOST OF SPARTA 3 күн мурун
hahahahaha "I don't even like me that much" brilliant.
Richard Richard
Richard Richard 3 күн мурун
Feeling a little bit of mgk flow in this track but still 🗿
Dolores Hamilton
Dolores Hamilton 3 күн мурун
YAAAY. OVER TWO MILLION 2 weeks ❤️
River Man 417
River Man 417 3 күн мурун
Coulda made this five years earlier lol 😂 good jam !
Weston Ted taylor
Weston Ted taylor 3 күн мурун
I love y’all so much
Codie Waites
Codie Waites 3 күн мурун
Man Tom and Nova Have got me through Alot. Fan For life !!
R0M4N1029
R0M4N1029 3 күн мурун
Wtf is this lol
Tyler Dobson
Tyler Dobson 2 күн мурун
Music
OnlyBigHits
OnlyBigHits 3 күн мурун
Stealing MGK style with guitar. Bloody Valentine uses same pink guitar.
GameMaster
GameMaster 2 күн мурун
Dude, every single thing in this video is either pink or red
Ben Sahar
Ben Sahar 3 күн мурун
Last couple were bangers but....
Thomas Laughman
Thomas Laughman 4 күн мурун
Yo love you Tom. You’re amazing. Still haven’t got my cd but I’m so pumped for a REAL artist to. Actually get number one. You’re amazing man
Joseph chiafulio
Joseph chiafulio 4 күн мурун
Tom Nova and Brandon I just wanted to wait you late shout out I want to let you know that I have never liked rap until listening to you and now I like em and Yelawolf also but you the one and I shouted you out on officer Tatum page #HOG4LIFE
Stephen Chamberlain
Stephen Chamberlain 4 күн мурун
its so good to see u back. this song is the shit.
Stephen Chamberlain
Stephen Chamberlain 4 күн мурун
bro i love this song so much XD
Space Cadet
Space Cadet 4 күн мурун
Dqmn novah with the hairrr 🤩
Sarah McNeill
Sarah McNeill 4 күн мурун
'21 Blink Vibes Me gusta.
cbrturbo72
cbrturbo72 4 күн мурун
Lot of people say Blink 182... I say Lit, "My Own Worst Enemy" ... I left the stove on... Sleeping with my clothes on...
mick 58kc
mick 58kc 4 күн мурун
Is this just the beginnings of Tom's story arch? I'd bet it is. He's an actual lyrical artist with imagery. He can paint pictures in the mind. That skill will age well.
jay bru
jay bru 4 күн мурун
Bro i love your music but plz......you are not mgk..comon man pink guitar is basically TMd
cursed by karma
cursed by karma 4 күн мурун
I would love a video of nothing but outtakes for this video lol
nyxeth
nyxeth 4 күн мурун
thanks for giving me the inspiration to kill myself Tom
Marvin Velasquez Hernandez
Marvin Velasquez Hernandez 4 күн мурун
as a cancer patient, i can say this song gave me more cancer
Gabriel Goss
Gabriel Goss 4 күн мурун
That shit was wack as FUUUCCCKK quit tryin to branch out!
lincolntan36
lincolntan36 4 күн мурун
Poor pizzas
Rooies Ferreira
Rooies Ferreira 4 күн мурун
🤠nice.
Grundle Muffins
Grundle Muffins 4 күн мурун
Just in time to quell a recent Blink 182 resurgence. Thank -God- Tom for that! Might watch twice.
Lilyday 115
Lilyday 115 4 күн мурун
Am I the only one getting blink-182 vibes
Feenix Carlisle
Feenix Carlisle 5 күн мурун
The beginning gave me real angle and airwaves vibes
Ave. Original
Ave. Original 5 күн мурун
Missed,the, mark,
Ave. Original
Ave. Original 5 күн мурун
Honestly, hope I never have to hear this bullshit song again
Emu Overlord
Emu Overlord 5 күн мурун
Need the Collab with MGK and Yungblud
G H
G H 5 күн мурун
Brandon Hart doesn't look like a rapper, he looks like the security who beats people's asses for rappers
TheGnudist
TheGnudist 5 күн мурун
I've probably replayed the frames of Nova biting into the roses an unhealthy number of times
G H
G H 5 күн мурун
This is the best music video I've seen since mtv did behind the video on eminem "without me"
Phill A Blunt
Phill A Blunt 5 күн мурун
ToM checkPhill A Blunt out, bro I think we could collaborate
Apxcxlyptic
Apxcxlyptic 5 күн мурун
token dissed you, obliterate him...
melisa beard
melisa beard 5 күн мурун
To Brian Hughes love me lol. Clown.
cynthia vanemburgh
cynthia vanemburgh 5 күн мурун
LOL mental gymnastics and teenage emotions are my everyday words.. I ain't got time for that crap. My grand kids know I'm a cool biker metal head Navy Seal now gone rappin' LMAO Now it's time to take Biden OUT! HOOAH!
James Bush
James Bush 5 күн мурун
Reminds me of Blink 182
minecraft devil
minecraft devil 5 күн мурун
Hang over gang
Karl Bona
Karl Bona 5 күн мурун
Tom delonge ? Or tom Macdonald?
sirgigglez
sirgigglez 5 күн мурун
im getting a blink -182 vibe. ❤
rob thomas
rob thomas 5 күн мурун
love it guys i love when some ones music is not the same every time. mad love tom nova and brandon
Spike's Tips
Spike's Tips 5 күн мурун
Tom MacDonald like drama and this song shows it. If Ashley was a bitch all you need to do is say its over this is kind of far taking high school drama to another level. Instead of telling people though a text how about youre grow a pair and call her its over.
Mystic of Gaming
Mystic of Gaming 5 күн мурун
Thank you Tom McDonald for helping me through everything that my life has thrown at me when I suffer from my PTSD ur songs are the ones that calm me down.
Mike Ferrara
Mike Ferrara 5 күн мурун
Human evolution
PrivateHolt
PrivateHolt 5 күн мурун
I love the relationship between Tom and nova
Caixia Liu
Caixia Liu 5 күн мурун
J
nesamdoom
nesamdoom 5 күн мурун
seen this bunch times, just noticed how he accidentally pushed her too hard at the end and jumped over to help. i'm sure thought went into putting that in there. brilliance.
Philip Mithun
Philip Mithun 5 күн мурун
Awesome song.. Nova so cute 😍
Spencer Evans
Spencer Evans 5 күн мурун
Is this a. MGK diss? Haha
Jeremiah Thomas
Jeremiah Thomas 6 күн мурун
🔥🔥🔥🍗🍗🍗 lol bbq chicken man!
Hardus Swanepoel
Hardus Swanepoel 6 күн мурун
Feels very blink 182 but not blink 182
dave Brown
dave Brown 6 күн мурун
100%. Love it. Love most of Tom's music play it everything I drink I've only got a few I like.. so need lyrics version. So my misses ain't jealous of yours.... but either way I'm going to continue to have it on replay every time I drink
greg trahan
greg trahan 6 күн мурун
I want that flannel!!!
SLAEG3R
SLAEG3R 6 күн мурун
This song straight up reminds me of the era of blink 182 and the like....great job guys
Shy MIGRAIN
Shy MIGRAIN 6 күн мурун
How ma y 15 year old boys got sent this and killed themselves?? HAHAHAH
Skela Tonne
Skela Tonne 6 күн мурун
bruh, why dont you do some stuff with mgk? his new shit and your style would mix well together...for real.
xxKaTxx
xxKaTxx 6 күн мурун
Please do hour glass by tom macdonald and I think Brandon Old school.. 🔥🔥
Dan Buker
Dan Buker 6 күн мурун
You should've had Nova act/speak ever one of your words. At least for some long cuts of the song.
Jonathan Crouch
Jonathan Crouch 6 күн мурун
Well done....
Ty Lagasse
Ty Lagasse 6 күн мурун
😉
"Church" - Tom MacDonald & Brandon Hart ft. Nova Rockafeller
03:37
Tom MacDonald
Көрүүлөр 3,7 млн
"As Far As The Stars" (COLLAB ALBUM DROPS FRIDAY!)
03:05
Tom MacDonald
Көрүүлөр 924 миӊ.
My first Pokémon game
9:26
illymation
Көрүүлөр 304 миӊ.
Kevin Goes to Rhea Jail (for Attacking Dababy)
8:25
The Urban Rescue Ranch
Көрүүлөр 818 миӊ.
$10,000 For Every Diamond!
10:05
MrBeast Gaming
Көрүүлөр 7 млн
Tom MacDonald - "Cancelled"
05:30
Tom MacDonald
Көрүүлөр 7 млн
"No Good Bastards" - Tom MacDonald, Nova Rockafeller & Brandon Hart
03:14
NF - When I Grow Up
04:01
NFrealmusic
Көрүүлөр 144 млн
Tom MacDonald - "Everybody Hates Me"
03:59
Tom MacDonald
Көрүүлөр 22 млн
Tom MacDonald - "Fake Woke"
04:05
Tom MacDonald
Көрүүлөр 14 млн
Tom MacDonald - "Clown World"
03:38
Tom MacDonald
Көрүүлөр 8 млн
"Bad News" - Tom MacDonald & Madchild ft. Nova Rockafeller
03:58
Tom MacDonald
Көрүүлөр 15 млн
Eminem - When I'm Gone (Official Music Video)
06:10
EminemMusic
Көрүүлөр 834 млн
My first Pokémon game
9:26
illymation
Көрүүлөр 304 миӊ.
Kevin Goes to Rhea Jail (for Attacking Dababy)
8:25
The Urban Rescue Ranch
Көрүүлөр 818 миӊ.
$10,000 For Every Diamond!
10:05
MrBeast Gaming
Көрүүлөр 7 млн